Blij met onze sponsoren

Zonder onze trotse sponsoren kunnen wij niet bestaan. Daarnaast betekent sponsoren bij voetbalvereniging Diever-Wapse wekelijkse zichtbaarheid voor bezoekers uit de directe omgeving van Diever en Wapse, maar ook ver daarbuiten. De wedstrijden van onze hoofdmacht genereren regionale bekendheid en zorgen ervoor dat uw reclame op vele sportcomplexen zichtbaar is.

Daarnaast komen wekelijks 16 teams in actie, zowel prestatie- als pleziergericht. Vele sponsoren en vrijwilligers maken het elk seizoen weer mogelijk dat iedereen kan genieten van het voetbal, in goede kleding en met goede faciliteiten.

Wilt u wat doen voor v.v. Diever-Wapse op het gebied van sponsoring dan zijn hiervoor verschillende mogelijkheden. Sponsoren krijgen de mogelijkheid te kiezen uit een goud, zilver of brons pakket. Uiteraard is er ook de ruimte voor bijvoorbeeld kledingsponsering. Waar nodig kunnen de pakketten naar wens worden aangepast.

Interesse om ons te sponsoren? Neem contact op met de sponsorcommissie via sponsorcommissie@vvdieverwapse.nl en wij nemen z.s.m. contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Hoofdsponsor Bouwbedrijf van Kampen

Zilver Sponsoren