• Clubinformatie

Mulder, MartijnAlgemeen bestuurslid
    Pool, DaanAlgemeen bestuurslid
    Eerland, PeterAlgemeen bestuurslid
    Klapwijk, JeroenWedstrijdsecretariaat06-13591166 / wedstrijdsecretaris@vvdieverwapse.nl
  • Leden jeugdcommissie (trainers en leiders)

LidInformatie
    Wiltinge, Martijn
    Mulder, Martijn
    Wiltinge, Remco
    Leerling, Rene
    Zomeren, Bernard van
    Veen, Peter van der
    Back, Micky
    Velde, Yvar van der
    Doorten, A.
    Brink, Karsten
    Bruggink, Giliam
    Belt, Robert van de
    Daleman, Bas
    Pool, Daan
    Ouraou, F
    Mulder, Martijn
    Krabbe, Marcella
    Eerland, Peter

Er zijn 3 teamleden van wie de naam vanwege privacyredenen niet getoond wordt.

• Sponsorcommissie

Lid
    Berghorst, Joost
    Dijkveld Stol, Lennart
    Vernooij, Christian
    Rooijen, Maarten van
    Veldhuizen, Iwan
  • Kascommissie

Lid
    Vree Egberts, Tom

Er is 1 teamlid van wie de naam vanwege privacyredenen niet getoond wordt.

• Vrijwilligerstaken

NaamTaakbeheerderOmschrijvingStartdatumLocatie
    4x4 voetbalBruggink, Giliamassistentie/hulp bij 4x4 voetbal15-05-2019Kantine Diever
    Grote schoonmaak Diever decemberHaveman, AgnesGrote schoonmaak Diever december01-12-2018Kantine Diever
    Grote schoonmaak Diever juniHaveman, AgnesGrote schoonmaak Diever juni01-06-2019Kantine Diever
    Grote schoonmaak Wapse decemberHaveman, AgnesGrote schoonmaak Wapse december01-12-2018Dorpshuus Wapse
    Grote schoonmaak Wapse juniHaveman, AgnesGrote schoonmaak Wapse juni01-06-2019Dorpshuus Wapse
    Jeugdavond/middagKrabbe, MarcellaOrganiseren van jeugdavond of middag15-05-2019Algemeen
    KantinedienstMulder, MiekeKantinedienst29-03-2023Kantine Diever
    Knieperties bakkenLeerling, ReneKnieperties bakken01-09-2019Kantine Diever
    Knieperties verkopenLeerling, ReneKnieperties verkopen04-09-2019Algemeen
    Koekactie jeugd teamsMiddelveldt, InaKoekactie jeugd01-05-2019Algemeen
    NL DoetVeldhuizen, IwanNL Doet01-03-2019Algemeen
    Onderhoudsdag dec DieverRooijen, Maarten vanOnderhoudsdag december Diever01-12-2018Kantine Diever
    Onderhoudsdag dec WapseHaveman, AgnesOnderhoudsdag dec Wapse01-12-2018Dorpshuus Wapse
    Onderhoudsdag juni DieverRooijen, Maarten vanOnderhoudsdag juni Diever01-06-2019Kantine Diever
    Schoolvoetbal kantinedienstKrabbe, MarcellaSchoolvoetbal kantinedienst01-04-2019Kantine Diever
  • Erkenning leerbedrijf vv Diever-Wapse verlengd!

Onze leerbedrijf erkenning is weer met 4 jaar verlengd! Voor komend seizoen kunnen onze jeugdelftallen weer voorzien worden van stagiaires, waardoor onze trainers en leiders extra ondersteuning hebben tijdens trainingen en wedstrijden. Goed nieuws dus!

Sbb-beeldmerk-fc_news_detail

Wat houdt deze erkenning in? Diever-Wapse stelt jongeren, die een sportopleiding volgen, in de gelegenheid om stage bij de club te lopen. Hiervoor werkt  Woerden onder meer samen met kenniscentrum SBB, voorheen Calibris.

Wie of wat is SBB? SBB is het kenniscentrum voor leren in de praktijk en verantwoordelijk voor erkenning van leerbedrijven en vaststelling van kwalificaties voor de sectoren Zorg, Welzijn en Sport. SBB heeft Diever-Wapse sinds 2012 erkend als leerbedrijf.

Waarvoor is Diever-Wapse erkend? Diever-Wapse is erkend om stagiaires in de sport te mogen begeleiden zoals coördinator, trainer, trainer/coach en leider. Daarvoor heeft de club Crebonummers ontvangen om te mogen begeleiden.

Wat betekent dit voor Diever-Wapse? We mogen stagiairs inzetten voor verschillende taken en werkzaamheden binnen onze vereniging. De leerlingen doen hierdoor passende praktijkervaring op, krijgen de juiste begeleiding en zijn verzekerd van een goede stageplaats. We dragen dus direct bij aan de vorming van gekwalificeerde arbeidskrachten.

CIOS en ROC/ASA-studenten verzorgen als stage trainingen bij Diever-Wapse. Omdat aan de stagiairs bepaalde eisen worden gesteld mag de jeugd van Diever-Wapse er vanuit gaan dat de kwaliteit van de jeugdopleiding een goed niveau kent en gewaarborgd is.

Vanzelfsprekend proberen we bij Diever-Wapse de kwaliteit continu verder te verbeteren, door gerichter beleid te voeren en optimale begeleiding te borgen.

Wil jij je aanmelden voor een stage, nu en/of toekomst? Neem dan contact op met je school of e-mail Diever-Wapse: info@vvdieverwapse.nl